Германският доставчик на софтуер Teamviewer временно е загубил инерция след предизвикания от коронавирусния бум и намалява очакванията си за годината като цяло.
Продажбите, наречени от Teamviewer Billings, нарастват само с 15 процента до 121,6 милиона евро през второто тримесечие, съобщи компанията от Гепинген в четвъртък.
Първоначално се очакваше поне 20 процента плюс, през първото тримесечие увеличението все пак беше 26 процента.
Каква беше ситуацията при компанията до момента
За цялата година компанията ще може да достигне само до долния край на прогнозата за продажбите. Наскоро софтуерната компания обяви, че очаква увеличение от 27 до 31 процента в обем от 585 до 605 млн. евро.
Коригираната възвръщаемост на продажбите (марж на Ebitda) ще бъде между 49 и 51 процента, както е планирано. TeamViewer вече направи отстъпка по този параметър заради два скъпи договора за спонсорство.
През второто тримесечие коригираният оперативен резултат (Ebitda) спада до 56,6 милиона евро (предходната година: 57,3 милиона), маржът се свива до 47% и по този начин е доста под стойността за първите три месеца на годината, „отразявайки продължаващите инвестиции в растеж и очакваната сезонност“, казва се в прессъобщението на компанията.
Teamviewer беше един от големите победители в кризата, тъй като софтуерът му позволява достъп до други компютри. Повечето клиенти, спечелени по време на блокадата, остават и сега, но по-малко от очакваното клиенти са удължили договорите си през април и май. Това се промени през юни, когато са добавени договори с големи клиенти. Teamviewer има 623 000 абонати в края на юни, с 20 000 повече, отколкото в края на март.
Да кандидатстваш за работа… с клип в TikTok
Приложението за споделяне на кратки видеа TikTok стартира в сряда пилотна програма, която позволява на потребителите да качват видео автобиографии за базирани в САЩ работни места, вариращи от старши инженер по данни в Shopify до творчески продуцент в самия TikTok.
В рамките на програмата "TikTok Resumes" са редица компании, включително Chipotle Mexican Grill и Target Corp ще приемат видео автобиографии за открити позиции от 7 юли до 31 юли.
Използвана масово от т. нар. Поколение Z (родените в средата и края на 90-те години до началото на 2010 г.), платформата ще позволи на потребителите да кандидатстват за работни места – за различни позиции - от начално ниво до по-ръководни позиции, с видеоклипове, носещи хаштаг #TikTokResumes, каза компанията в публикация.
В Съединените американски щати работодателите са изправени пред недостиг на служители, тъй като търсенето на работна ръка се връща след пандемията, подхранвано от бързите ваксинации срещу коронавируса.
Известен със създаващите тенденции видеоклипове с танци, TikTok отчита ръст в съдържанието, свързано с кариерни шансове и работа под хаштагове като #CareerTok.
Редица други технологични компании, включително приложението за запознанства Bumble Inc и Facebook, позволяват на потребителите да се свързват в мрежа и да търсят работа, но LinkedIn на Microsoft Corp остава лидерът в социалните медии за професионалистите.