Facebook създава начини компаниите да си общуват с клиентите си в Instagram и WhatsApp. Това обяви технологичният гигант на виртуалната си конференция за разработчици „R8 Refresh”.
Най-голямата социална мрежа в света заяви, че пуска инструменти за разработчици, които могат да предложат начини, по които компаниите да изпращат съобщения до клиентите в Instagram.
Facebook твърди, че 90% от потребителите на приложението за видео и снимки следват поне една компания в платформата. Корпорацията разкри още, че чат приложението WhatsApp ще поддържа повече видове съобщения, включително ще позволява на бизнеса да изпраща известия, когато някой продукт отново е наличен.
Освен това тества отделен начин, по който хората да избират да си чатят с компании чрез функцията „Login Connect”.
Върху какво пада фокусът на Зукърбърг и компания
Facebook се е фокусирал главно върху експанзията на електронната търговия, върху работата по добавената и виртуалната реалност и подпомагането на създателите на съдържание да генерират средства през платформата.
Това заяви главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг, след като компанията представи последния си финансов отчет.
През последните месеци „WhatsApp“ се сблъсква с много критики, след като обнови политиката си за поверителност, докато разширява инструментите си за общуване с бизнеса. Това притесни много потребители, които смятат, че това означава, че техните данни ще бъдат споделяни с Facebook.
На конференцията, която се проведе онлайн, след като миналата година беше отменена заради пандемията, Facebook обяви още, че планира да пусне нови инструменти, които позволяват анализ на данни в публични страници, групи и събития.
Компанията продължава да се бори с проблемите си с опазването на данните и прозрачността след скандала с Cambridge Analytica. Сега технологичният гигант обяви, че този нов инструмент ще стане наличен по-късно тази година.
Apple счупи всякакви видове рекорди
Apple заяви, че магазинът ѝ за приложения „App Store“ е помогнал за осъщестяването на продажби и други трансакции на официална стойност 643 млрд. долара през 2020 г., сочи ново проучване, поръчано от компания компанията.
Сумата е с 24% по-висока от миналогодишната, след като пандемията на Covid-19 накара много потребители да се насочат към таблетите и телефоните си.
Новите данни се появяват в момент, в който Apple е изправена пред все повече критики за това как печели от покупките в приложенията. Тя прибира между 15% и 30% дял от покупките на софтуер или дигитални продукти от приложения, разпространявани през „App Store“.
Разработчици, обаче обвиняват Apple, че комисионата на App Store е несправедливо голяма за по-малките компании. Наскоро Epic Games дори заведе дело срещу Apple и заяви пред съда, че магазинът за приложения пречи на конкуренцията.