Американският развлекателен концерн Walt Disney Co. предприема подхода „по-малкото е повече“ по отношение на продажбата на реклами в стрийминг услугата на Disney.

В поддържаната от реклами версия на платформата, която ще бъде пусната по-късно тази година, Disney+ ще предлага около четири минути реклами на час, съобщиха представители на компанията.

Тя също така е решила да не пуска реклами по време на предавания, предназначени за деца в предучилищна възраст, когато стартира поддържаната от реклами версия на услугата, пише The Wall Street Journal.

Според компанията децата в предучилищна възраст, които използват собствения си профил, за да гледат поддържаната от реклами Disney+, няма да виждат никакви реклами, независимо от това какво ще изберат да стриймват.

Ето какво споделиха още от компанията

„Никога няма да събираме данни за отделни деца, за да ги таргетираме.", каза Рита Феро, президент на отдела за рекламни продажби и партньорства на Disney.

Планираното рекламно натоварване от четири минути на час е по-малко от това на повечето конкуренти на Disney+ и значително по-малко от това, което може да се намери в традиционната телевизия, твърдят представители на компанията.

Поддържаното от реклами ниво на Hulu, което също се контролира от Disney, показва почти два пъти повече реклами, отколкото Disney+, казва Феро. NBCUniversal, собственост на Comcast Corp., заяви, че поддържаното от реклами ниво на нейната услуга Peacock има около пет минути реклами на час, докато Discovery, част от Warner Bros., заяви, че HBO Max няма да има повече от четири минути реклами на час.

За сравнение, според изследователската фирма Kantar, рекламите по традиционната телевизия обикновено са между 18 и 23 минути на час.

Колко струва да рекламираш в Disney

Купувачите на реклами твърдят, че Disney+ се стреми да таксува рекламодателите с около 50-60 долара за достигане до 1000 зрители – мярка, известна като CPM, или цена на хиляда. Disney отказва да коментира ценообразуването.

Според купувачите на реклами този ценови диапазон е в съответствие с цените на другите водещи стрийминг услуги, но остава скъп, като се има предвид, че марките не могат да поискат рекламата им да се появява в определени програми, което могат да направят в традиционната телевизия.

Въпреки това перспективата рекламите да се появят в Disney+ е вълнуваща за „Медисън Авеню“ (където са централите на водещите рекламни агенции в САЩ, б. ред.) отчасти защото стрийминг услугите са едно от малкото места, където рекламодателите могат да достигнат до младите хора, които до голяма степен бойкотират традиционната телевизия през последните няколко години.