Емблематичното лого на Туитър във формата синя птица на беше заменено с многозначното X. Както на всички вече стана ясно Мъск не е от хората, които следват определени трендове, правила или се водят по мнението на масата. Той взима решенията си на база лична преценка и смяната на логото на социалната мрежа не е провокирано от маркетингови или дизайнерски подбуди.

Самият символ Х има голяма символика и се използвал се обозначаване на различни неща.  X е буква от латинската азбука както и римска цифра. Мъск винаги е бил очарован от знака X. Преди PayPal.com да се нарича така, Мъск е искал да нарече компанията X.com.

Афинитетът му към символа X се вижда и в имената, които той избира за някои от моделите на Тесла и наименованието на компанията му, която се занимава с разработване на ракети и космически кораби – SpaceX.

Манията по символа X не спира и до тук. Най-показателно тя се изразява в името, което Мъск даде на собственото си дете - X Æ A-12, което накратко нарича X.

Определено послание или още един начин Мъск да покаже превъзходство

Логото е начин графично да се предаде определено послание, което бранда иска да комуникира пред аудиторията. В този случай обаче смият символ X е многозначен, а това, че точно Мъск го избира прави нещата още по-объркани.

Мнозина смятат, че това е най-могъщата буква в азбуката, защото символизира много неща. Символът X има много значения според различните науки, религии и езици. Мистичните свойства на знакът могат да се определят от двузначното му предназначение да обозначава познато място на картите и неизвестна стойност в алгебрата.

В някои култури X се свързва с връзката между смъртта и прераждането. Тук можем да открием символика с настоящото състояние на Туитър и „прераждането“ на платформата. Каквато и да е причината за избора на новото име и лого, то едва ли е случаен, при положение, че точно човек като Мъск стои зад него.

Туитър е миналото – X е бъдещето

Иконата на мобилното приложение вече изобразява новото лого на социалната мрежа. Ползвателите на Туитър трябва да забравят за синята птица, тъй като тя вече ще бъде заменена с новото лого. Визията на Мъск за Туитър е да създаде мрежа, която да бъде „приложение за всичко“.

В края на миналата година, Мъск придоби Туитър за 44млрд. долара. Още тогава беше ясно, че ще последват определени промени в брандирането, дизайна и приложението на социалната мрежа. Някои смятат, че всичко това е свързано с начин Мъск да покаже превъзходство и в тази сфера.