AirPods Pro на Apple с цена около 480 лв. се появиха на пазара за първи път в края на октомври 2019 г. Много неща се промениха в света оттогава и на сцената се появиха нови конкуренти.

AirPods Pro са първите слушалки на Apple, които предлагат активно шумопотискане, което по електронен път противодейства на външния шум, като бръмченето на двигател или климатик, и първият безжичен модел на компанията, който разполага с шумоизолиращ дизайн – със силиконови накрайници за уши.

Те си остават сравнително безопасен избор за потребителите на Apple, които търсят компактен, лек чифт истински безжични слушалки, които се свързват лесно с техните устройства на Apple и се представят добре - както за слушане на музика и филми, така и за осъществяване на гласови повиквания.

Кое му е Pro-то на Pro

Първото нещо, което забелязвате при AirPods Pro е, че звучат по-добре от стандартните AirPods, защото имат повече бас. А това голяма степен се дължи на новия им шумоизолиращ дизайн и новите драйвери, които са настроени за този дизайн.

Стандартните AirPods звучат достатъчно прилично на тихи места, но поради отворения си дизайн просто не се справят добре, когато са изправени пред външен шум (ниските честоти се заглушават).

Шумоподтискането на AirPods, което е ефективно, помага и при външния шум, а комбинацията от уплътнението на накрайниците и активното шумопотискане означава, че звучат много по-добре в по-шумна среда, като градските улици.

Ясно е, че при всички продукти на Apple трябва да отделите маркетингa от реалността. Това не са първите безжични слушалки с шумопотискане, Sony има подобни слушалки с тази функция от около две години, а няколко модела с шумопотискане вече са налични, като предстоят още повече.

Но дори и да не звучат толкова вълшебно, колкото бихте се надявали от модел за 480 лв., AirPods Pro все пак са страхотни безжични слушалки. Дори 3 години след появата си на пазара.

Защо Apple уплаши производителите на автомобили

Американският технологичен концерн Apple използва популярността на iPhone, за да се наложи в автомобилната индустрия. Производителите на автомобили обаче са несигурни как се отнасят към това начинание, предава CNBC.

През юни Apple обяви следващото поколение на своя автомобилен софтуер CarPlay. Той превзема потребителския интерфейс на всички вътрешни екрани, като заменя дисплея с информация за наличието на гориво и циферблатите за скоростта с цифрова версия, захранвана от iPhone устройството на водача.

Предполага се, че CarPlay помага на производителите на автомобили да продават повече автомобили.

Инженерният мениджър на Apple Емили Шуберт заяви, че 98% от новите автомобили в САЩ са с инсталиран CarPlay. Тя представи шокираща статистика: 79% от купувачите в САЩ биха си купили автомобил само ако той поддържа CarPlay. „Това е задължителна функция при покупка на нов автомобил", каза Шуберт по време на представянето на новите функции.