Слушалките AirPods на Apple записаха успешен празничен сезон.
Компанията е продала 27 млн. бройки от най-новата им версия, а потребителите са купили общо 90 млн. от слушалките на компанията по време на празничното тримесечие на 2021 г., сочи нова информация на анализатора Мин-Чи Куо от TFI Asset Management Limited, пише CNBC.
По думите на Куо продажбите ще доведат до 20% ръст на годишна база на приходите на бизнеса с носими устройства на Apple.
Ще има ли от „специалните“ очила
Коментарите на Куо се появиха преди една очаквано силна година за бизнеса с носими устройства на американския технологичен гигант. В допълнение към нова версия на AirPodsPro, която според Куо ще се появи през есента на тази година, се очаква Apple да представи очилата си с добавена реалност, за които се говори отдавна.
Въпреки че iPhone все още е най-важният и най-рентабилният продукт на компанията, тя изгради популярна хардуерна екосистема от аксесоари около него.
Apple не дава разбивка на приходите си от носими устройства, но той генерира значителна част от серията ѝ „Други продукти“, където попадат и други аксесоари като калъфите за iPhone и зарядните кабели.
Apple генерира близо 13 млрд. долара приходи за това звено през празничното тримесечие на 2020 г. Това ще бъде важен показател за следене при излизането на отчета на Apple за последното тримесечие, което се очаква в следващите седмици.
Какво влияние над статистиката имат AirPods
Apple пусна нова версия на обикновените AirPods миналата есен. Моделът включва много от функциите, които могат да бъдат открити и в Pro предложението, като се изключи шумоизолирането.
В момента потребителите могат да избират между четири модела AirPods, чиито цени варират от 129 до 549 долара.
Куо твърди, че следващата Pro версия на слушалките ще се появи през тазгодишната есен и ще включва нов дизайн, кутийка, която може да издава звук в случай, че я изгубите, както и по-добър звук при музика. Той очаква Apple да продаде до 20 млн. бройки от новия модел AirPods Pro тази година.
А що се отнася до другите носими устройства, през уикенда Bloomberg писа, че очилата с добавена реалност могат да бъдат представени още през пролетта, а официалната им премиера може да е в края на годината.
Междувременно Meta, компанията майка на Facebook, планира да пусне по-развита версия на своите очила за виртуална реалност тази година. Според Bloomberg през 2022 г. ще има и нова версия на Apple Watch.