Президентът на САЩ Доналд Тръмп заяви, че Китай ще "притежава" САЩ ако "корумпираният" кандидат на демократите Джо Байдън спечели президентските избори през ноември, предаде АП.
Тръмп обвини Байдън и сина му Хънтър, че вземат пари от чуждестранни служители и китайски държавни предприятия, позовавайки се на изтекли имейли, публикувани от в. "Ню Йорк пост".
Тръмп не пропусна отново да обяви, че ако Байдън бъде избран, то под заплаха ще бъдат работните места на 5 млн. американци.
Президентът на САЩ Доналд Тръмп заяви, че неговият предшественик Барак Обама, който води кампания за кандидата на Демократическата партия Джо Байдън, всъщност помага на усилията му за преизбиране.
"Никой не води кампания по-усилено за Хилари Клинтън", която загуби изборите през 2016 г., Тръмп изясни причините за своя оптимизъм.
Обама постави под съмнение шансовете на Тръмп да проведе кампания, след това да спечели републиканската номинация и накрая шансовете си да спечели изборите, добави настоящият държавен глава на САЩ.
Отговорът на Китай
В нощта, в която Тръмп победи Клинтън, "нямаше по-нещастен от Барак Хюсеин Обама", подчерта действащият президент.
Гoвoритeлят нa китaйcкoтo външнo миниcтeрcтвo Жao Лиджиян зaяви, чe нe знae зa китaйcкa cмeткa нa aмeрикaнcкия прeзидeнт Дoнaлд Тръмп, cъoбщи РИA Нoвocти.
Твърдeниeтo e нa aмeрикaнcки мeдии. Ocнoвaвa ce нa дaнъчнитe дeклaрaции нa прeзидeнтa.
Cпoрeд тях тoй имa cмeтки в други държaви, cрeд кoитo e и китaйcкaтa. Cмятa ce, чe cмeткaтa ce кoнтрoлирa oт хoтeлиeрcкa кoмпaния нa прeзидeнтa.
Китaйcкият прeдcтaвитeл oбяви, чe нe e зaпoзнaт c твърдeниeтo. Диплoмaтът e прoтив Китaй дa ce изпoлзвa в aмeрикaнcкитe избoри.
Нещо малко по-развлекателно
Социалната мрежа Facebook съобщи, че официално пуска услугата си за романтични срещи в 32 европейски страни, след като стартът беше отложен по-рано тази година заради притеснения на регулаторните органи, предаде Ройтерс.
Социалната медия отложи пускането на Facebook Dating в Европа през февруари, след като бяха изразени притеснения от ирландския регулаторен орган за защита на личните данни, който е основния регулатор в ЕС. Този орган отговаря и за редица от най-големите световни технологични фирми, включително и Фейсбук.
Регулаторната служба каза, че едва на 3 февруари е била уведомена за пускането на услугата на 13 февруари и този кратък срок на уведомяване силно я е притеснил. Освен това отбеляза, че не е получила документация за оценка на въздействието на защита на данните или за процесите на вземане на решение, предприети от Фейсбук.
Какво ще представлява Фейсбук Дейтинг
Фейсбук Дейтинг ще бъде обособена част от приложението на Фейсбук. Тя ще изисква допълнителна регистрация, а няма да е подвластна на профила ви в централното приложение.
Услугата бе пусната в Съединените американски щати още през миналия септември. Сега услугата е достъпна в още 20 държави по света.
В съобщение в блог снощи Кейт Орст, който в момента заема пост на продуктов мениджър на Фейсбук Дейтинг, посочва, че потребителите могат да създадат профил за срещи, но също могат да го изтрият по всяко време.
За онези от вас, които се притесняват, че това по някакъв начин ще засегне оригиналния им профил, то паниката е безпочвена. В нито един момент, в който решите да изтриете профила си във Фейсбук Дейтинг, това няма да повлияе на профила ви в класическия Фейсбук.
Първите имена и възрастта на потребителите за профилите им за срещи ще бъдат взети от профилите им във Фейсбук и няма да могат да се редактират в услугата за срещи, каза Орст. Фамилното име на потребителите няма да се показва и те ще могат да избират дали да споделят друга лична информация на профилите си в раздела за запознанства.
Това по някакъв начин ще спомогне за преодоляването на всички проблеми с личните данни на потребителите и ще се премине лесно през най-различните регулации, с които бе натоварена всяка социална платформа.
За улеснение на потребителите, които за пръв път виждат тази услуга и за първи път влизат в приложението, ще има и първоначален туториал (процедура по обяснение на основните раздели и кое действие до какво може да доведе). Всичко останало ще бъде по усмотрение на потребителя – какви да са снимките (според някои експерти ще има опция да се синхронизират снимки от оригинален профил в такъв в Дейтинг).
Участието на социалните медии в изборите в САЩ
С предстоящите президентски избори “Фейсбук” и “Инстаграм” започнаха активно да изчистват полето си от „политически“ пристрастни постове. Компаниите коментират, че това се дължи на манипулативни действия в социалните мрежи.
Според тях това вече се е случило през 2016 г. по време на предизборната кампания на Доналд Тръмп. Те отдават победата му на „манипулативното“ използване на техните социални мрежи и не искат сега да се случи същото.
Според Ник Клег, който е вицепрезидент по политиката и комуникациите във “Фейсбук”, 120,000 публикации вече са премахнати, а над 2 милиона рекламни съобщения са блокирани. 70 големи американски медии помагат на “Фейсбук” с „политически коректни“ материали.
Компанията се похвали също, че вече може да открива спамъри и профили-еднодневки. Това ще доведе до по-чисти социални мрежи.