Започва невинно. Изтегляте приложение и то иска вашето разрешение да Ви изпраща изкачващи известия.

„Разбира се“, мислиш. Каква вреда може да произтече от това? Бих искал да знам кога пристига пратката ми, или буритото ми е готово.

Но след това изтегляте още приложения и всички те се нуждаят от вашето разрешение, за да ви изпращат известия, и преди да се усетите Вашият екран е пълен с приложения, които настояват за вашето внимание, пише в свой коментар Алисън Джонсън.

Приложенията никога не млъкват. Те са жадни за взаимодействие.

Те искат да знаете, че любимите ви артикули са в разпродажба, че не сте тренирали испанския си език днес, че шофьорът Ви от фирмата за доставки е на пет спирки, че детето Ви в детската градина току-що е „избухнало“ – цял ден, всичко наведнъж. Добре дошли на място, където всички живеем, място, наречено “Адът на известията”, пише още анализаторът.

Мъск с надежда за Туитър и евентуална сделка

Главният изпълнителен директор на производителя на електромобили Илон Мъск постави условие за подновяване на сдлката за придобиване на социалната мрежа Twitter, пишат запознати.

Той посочи, че това може да стане, ако компанията демонстрира как се потвърждава автентичността на профилите в социалната мрежа.

„Ако Twitter просто заговори за метода си за вземане на проби от 100 акаунта и покаже как са удостоверени, тогава сделката ще бъде сключена при първоначалните условия“, написа той в Twitter в събота.

Warner Bros. Discovery планира безплатен стрийминг с реклами

Warner Bros. Discovery проучва възможността за пускане на безплатна услуга за стрийминг, включваща реклами, обяви главният изпълнителен директор на компанията. Това е поредният опит на стрийминг гиганта да достигне до по-широка аудитория, докато конкуренцията за вниманието на потребителите се засилва, пише Wall Street Journal.

Новата компания, резултат от сливането на Discovery с WarnerMedia на AT&T по-рано тази година, ще се фокусира първо върху по-рано обявения план да комбинира двете си основни стрийминг услуги – HBO Max и Discovery+, обявиха директори.

Обединената абонаментна платформа ще бъде пусната в САЩ от следващото лято, разкри главният изпълнителен директор по глобалния стрийминг на компанията Джей Би Перет.

След като услугата бъде пусната, компанията вижда потенциал за безплатна, включваща реклами услуга, твърди главният изпълнителен директор Дейвид Заслав.

Безплатното предложение, което ще е за ценово ориентираните потребители, ще служи като „входна точка към нашата премиум услуга“, коментира той.