Американският технологичен гигант Apple планира да пусне нови рекламни полета за празничния сезон в края на годината, разкрива съобщение, изпратено до разработчиците във вторник, в което компанията ги кани на онлайн сесия, на която да ги насърчи да купуват реклами, пише CNBC.
Новите позиции представляват значително разширяване на рекламния инвентар на Apple, който е фокусиран в App Store. През последните години рекламният инвентар на Apple е ограничен до едно място в раздела Search на App Store и едно на страницата с резултати от търсенето.
„С новите възможности, идващи от Apple Search Ads, можете да промотирате приложенията си в App Store, за да ангажирате още повече клиенти през този празничен сезон“, гласи съобщението, което е публикувано от основателя на Mobile Dev Memo Ерик Сеуфърт. Разработчик, който е получил съобщението, също е потвърдил текста пред CNBC.
Съобщението до разработчиците не уточнява къде ще се предлагат новите рекламни полета, но през юли Apple обяви, че планира да разшири рекламните си елементи в раздела Today, който се намира на първата страница на App Store. Освен това компанията е предвидила друг спонсориран модул на продуктовите страници на приложенията, под банера „You Might Also Like”.
„Apple Search Ads предоставя възможности за разработчици от всякакви размери да разраснат бизнеса си. Подобно на другите ни рекламни предложения, тези нови рекламни позиции са изградени на същата основа – те ще съдържат само съдържание от приложения, одобрени от App Store, и ще се придържат към същите строги стандарти за сигурност“, коментира говорител на Apple.
Това разширяване на рекламните опции се случва в момент, в който рекламният бизнес на Apple е наблюдаван все по-внимателно.
Приходите на компанията от реклами
Рекламните приходи на Apple се отчитат като част от бизнеса с услуги на компанията, който включва приходите от онлайн абонаменти, продажбите в App Store и други елементи. Apple отчете над 68 млрд. долара приходи от услуги през 2021 г.
Анализаторът от Bank of America Уамси Мохан през юли прогнозира, че Apple може да генерира 5 млрд. долара приходи от реклами само от Apple Search Ads през 2022 г.
Изкуствен интелект ще помага все повече за киберсигурност
Изкуственият интелект играе все по-важна роля в киберсигурността – и добра, и лоша. Организациите могат да използват най-новите инструменти, базирани на изкуствен интелект, за да засичат по-успешно заплахи и да защитават системите и базите си данни. Но киберпрестъпниците също така могат да използват технологията, за да извършват още по-сложни атаки, пише CNBC.
Нарастването на броя на кибератаките помага за стимулиране на растежа на пазара на базирани на изкуствен интелект продукти за сигурност. Доклад на Acumen Research and Consulting от юли 2022 г. посочва, че световният пазар на такива решения е достигнал 14,9 млрд. долара през 2021 г. и се очаква да нарасне до 133,8 млрд. долара до 2030 г.